Plastové karty
Seznamte se s širokou nabídkou námi vyráběných plastových karet.
Karty jsou vynikajícím reklamním a marketingovým nástrojem a poskytnou Vaší společnosti perfektní podporu.
Věrnostní karty jsou efektivní a důležité, protože jsou symbolem sounáležitosti,
jsou užitečným nástrojem zvyšování loajality zákazníků nebo poskytování zvláštních výsad.
Přínosy pro společnost, která vydává karty
- Shromažďování dat o spotřebitelích pro CRM a například marketingové strategie
- Podrobný rozbor účinků produktu na spotřebitele
- Zviditelnění obchodní značky
- Zjednodušení sběru a zpracování dat o klientech
Způsob potisku karet
- Termoprint - vhodný tisk pro malé série a pro personalizaci
- Digitální tisk - střední série včetně personalizace
- Ofset - velké série, nejvyšší kvalita
Základní typy karet
- Plastové potištěné karty - mají širokou škálu využití, především v oblasti podpory prodeje
- Karty s čárovým kódem - jedna z nejlevnějších forem identifikace
- Magnetické karty - nesou jednoznačnou elektronickou informaci
- Bezkontaktní čipové karty - převážně jsou využívány pro přístupové systémy
- Kontaktní čipové karty - moderní identifikační média s možností zapisování a uchování dat
Nabízíme také
Odlamovací karty
- klasická karta spojená s malou kartou, kterou lze oddělit
- klasická karta rozdělaná na tři malé oddělitelné kartičky
Matné karty
Možnosti použití plastových karet
Situace, která panuje dnes na trhu není snadná. Výrobci, prodejci i společnosti poskytující služby,
musí vyvinout veškeré úsilí, aby si zákazníky nejen získali ale i udrželi. S cílem získat konkurenční výhodu
se uplatňují různé strategie a marketingové nástroje. Nejúčinnější jsou věrnostní programy.
Takové systémy, které používají plastové karty, umožňují užší identifikaci zákazníka, znát jeho preference a
udržovat dlouhodobý vztah dodavatel - zákazník.
Karty však dnes mohou plnit i technologicky náročné funkce jako je
kontrola vstupu, bezpečnostní identifikace nebo jako nosič elektronické informace.
- Věrnostní karty - prodejce má přehled o zákaznících a jim přináší určité zákaznické výhody
- Reklamní karty - vizitky, kalendáře, pozvánky
- Platební karty - karty pro bankovní sektor. Kreditní karty, debetní karty
- Předplacené karty - například telefonní karty
- Identifikační karty - především jako průkazy s ochrannými prvky a identifikací držitele
- Karty kontroly vstupu - karty pro vstup a vjezd i jako součást zabezpečení a sběru dat v objektech (docházkový systém)
- Hotelové klíče - otevírání dveřních zámků
- Karty stravovacích systémů - použití např. ve školních jídelnách
- Stírací karty - předplacené telefonní karty nebo loterie
- Klubové karty - rozšířený způsob identifikace stálých návštěvníků různých podniků
- Zdravotní karty - můžou být použity pro rychlý a pohodlný přístup ke zdravotní péči v nemocnicích, na klinikách, v lékárnách a v dalších zdravotnických zařízení
- Dopravní karty - využití najdou v MHD nebo v železniční přepravě
- Záruční karty - u vybraného zboží nahrazují záruční listy
Výroba a potisk plastových karet
Naše služby zahrnují širokou škálu možností ve všech oblastech dodávek plastových karet.
Seznam dostupných řešení je velmi dlouhý, a také rozsah možných úprav je velmi široký.
A to díky jak našemu vybavení, tak i spolupráci s předními firmami v této oblasti, což nám umožňuje se
lépe přizpůsobit potřebám každého klienta.
Kartové oddělení naší firmy je vybaveno zařízeními, kterými je možné provádět personalizaci karet přesně podle požadavku:
- Návrh designu
- Potisk karet
- Barevný termopotisk (fotografie, loga, aj.)
- Emboss/indent (ražba znaků)
- Potisk vyražených znaků
- Kódování magnetického proužku LoCo, HiCo
- Tisk čárových kódů
Ofsetový tisk - používá se pro tisk v celé paletě CMYK nebo Pantone barev, nejčastěji používaných při výrobě středních a velkých nákladů karet
Digitální tisk - používá se pro tisk projektů v celé paletě CMYK při výrobě menších sérií
Sítotisk - používá se pro tisk jednoduchých tisků a pro tisk metalických barev nebo podpisových polí
Termotisk – vhodný pro tisk i jednotlivých karet, tisk personálních fotografií, jmen nebo čárových kódů
Kombinace těchto technik v různých konfiguracích
Jsme připraveni nabídnout plastové karty všech druhů - reklamní karty, věrnostní karty, slevové karty, zákaznické karty, klubové karty, VIP karty, hotelové karty, magnetické karty, identifikační karty, čipové karty, přístupové karty, telefonní karty...
Vlastní personalizace - potisk textu, čárový kód, fotografie, emboss, indent, tipping, kódování magnetického proužku
Podpisová pole, hotstamping, hologram
Mailing - včetně lepení karet na dopisy, personifikace dopisů, kompletace, obálkování, rozesílka, kompletní outsourcing, direct mail
Prodej doplňků ke kartám - dodávky obalů, šňůrek,klipů, děrování karet
Personalizace plastových karet
Jedná se o jednoznačný zápis údajů na plastovou kartu většinou o držiteli karty nebo jeho oprávněních jako je jméno,
fotografie, podpis, platnost nebo celé soubory dat. Karta se tak stává jedinečnou a je podle druhu zabezpečení
nezpochybnitelným nosičem informací.
Pro personalizaci karet můžeme nabídnou několik technologií.
Personalizace karet se provádí následujícími způsoby:
- Emboss/indent (ražba znaků)
- Barevný potisk vyražených znaků (tipping) černě, stříbrně, zlatě
- Kódování magnetického proužku LoCo i HiCo – 3 stopy
- Jednobarevný termotisk (např. číslování, jména) v barvách černá, stříbrná, zlatá, bílá, modrá, zelená nebo červená
- Plnobarevný termotisk (např. fotografie osob)
- Tisk čárových kódů
- Nanesení podpisového pole
- Nanesení stírací (stretchové) folie
Naše služby v oblasti personalizace karet umožňují i možnost uskladnění předvyrobených karet a postupný dotisk na základě údajů zaslaných v elektronické formě. Samozřejmostí je zabezpečený přenos a nakládání s daty podle platné legislativy nebo přání zákazníka. Stejně tak můžeme zajistit i tisk letáků a obálek, lepení a balení karet, nebo jejich rozeslání.
Jak zpracovat grafické podklady pro výrobu plastových karet?
Dodat v Corel Draw do verze X5 (verze 15) , Adobe Illustrator, v *.eps, *.jpeg, *.pdf, *tiff. Texty vždy převést do křivek. Rozlišení min. 300 dpi, grafické zpracování bez oblých rohů s přesahem (spad) 2 mm. Celá grafika včetně všech objektů v barevném režimu CMYK. Rozměr grafického podkladu 90 x 58 mm, čistý rozměr karty 86x54mm.
Doporučujeme, aby objekty s výjimkou pozadí nebyly blíže než 2,5 mm od okraje čistého rozměru karty. Vzhledem k toleranci tisku může dojít k drobnému posunu grafiky vůči hraně karty, což při menší vzdálenosti objektů od hrany působí rušivě.
Mezi naše klienty patří například
- O2 TELEFÓNICA
- McDONALD
- UNICREDIT BANK
- UNIVERZITA KARLOVA
- BRITSKÉ VELVYSLANECTVÍ V PRAZE
- COOP JEDNOTA
- ČKD
- iSTYLE
- FAB
- HOLMES PLACE
- ELEKTROWIN
- RENAULT
- PEUGEOT FINANCE
- KONICA
- STORM
- STRABAG
- ELAN
- BUSHMAN
- MADEJA SPORT
- ALEXANDRIA
- AGROFERT
- HOTEL HILTON
- HOTEL FOUR SEASONS
- HOTEL JALTA
- HOTEL DUO
- HOTEL OLYMPIC
- MODRÝ ANDĚL
- MELOUN CREDIT
- COMPENSO
- BELTISSIMO
- TIMEOUT
- ING POJIŠŤOVNA